måndag 8 juni 2015

Vi är dåliga...

I alla fall dåliga på att blogga. I övrigt är vi lite lagom halvbra sådär. Vi har många planer och lite tid och ett väder som verkligen ser till att motarbeta oss:-)

Vad gäller bloggandet så tänker vi hela tiden att vi ska blogga, men sen när man inser att det liksom bara blivit ett fönster målat på en sida, nån sten lagd, eller en halv rabatt rensad så blir det liksom lite fattigt. Vi gör en massa saker, men ingenting är i någon slutförande fas och ett fönster som är målat en gång ger ingen egen bloggpost;-)


2 kommentarer:

  1. Hej!

    Jag har idag tipsat om er fina blogg inne hos mig på Min Klockaregård.
    (http://www.minklockaregard.se/renovering/lite-bloggkarlek/)
    Tog mig också friheten att låna en bild på ert hus...

    Hoppas att det är ok. Annars tar jag givetvis bort den!

    Ha en fin kväll!

    Kram Nina
    Min Klockaregård

    SvaraRadera
  2. Helt okej Nina! Kanske kan lite nya läsare få oss att börja blogga mer frekvent igen;-)

    SvaraRadera